Časté otázky

Časté otázky na www.sanade.sk

Objednávka a jej vytvorenie

Ako vytvorím objednávku?

Informácie ako vytvoriť obejdnávku nájdete tu: https://www.sanade.sk/vytvorenie-objednavky/

Ako zmením svoju objednávku? 
V prípade že potrebujete vykonať akékoľvek zmeny v objednávke, kontaktujte nás telefonicky na čísle 0910 541 799 alebo nám napíšte na objednavky@sanade.sk, nezabudnite nám do predmetu alebo tela správy napísať číslo objednávky.

Ako zmením objednávku?

V prípade že potrebujete vykonať akékoľvek zmeny v objednávke, kontaktujte nás prosím telefonicky na čísle 0910 541 799 alebo e-mailom na objednavky@sanade.sk

Ako zruším svoju objednávku?

Ak potrebujete zrušiť objednávku, kontaktujte nás emailom na objednavky@sanade.sk alebo v pracovných dňoch telefonicky od 8:00 do 18:00 na čísle 0910 541 799. 

Aká je záručná doba?

Všetky naše produkty majú 2- ročnú záruku.

Otázky o výrobkoch

Sú pri výrobe použité pravé minerály alebo syntetické náhrady?

Pri výrobe našich náramkov, náhrdelníkov a ostatných výrobkov, používame výlučne pravé minerály od overených dodávateľov. Každý tovar od dodávateľov má certifikát pravosti, ktorý zaručuje kvalitu. Kedže naše výrobky vyrobíme ručne, každý jeden komponent nám prechádza cez ruky a kontrolujeme ho.

Môžem si objednať tovar, ktorý nie je v ponuke internetového obchodu?

Objednať si možete iba tovar ktorý máme v ponuke na sanade.sk . V prípade záujmu o personalizovaný produkt ktorý nie je v našej ponuke, môžete využiť možnosť výroby na objednávku tu: www.sanade.sk/na-objednavku

Reklamácie

Prišiel mi poškodený tovar, čo mám urobiť?

V prvom rade by sme sa radi ospravedlnili za vzniknutú neštandardnú situáciu. Ak Vám prišiel tovar ktorý je viditeľne poškodený, alebo poškodenie spôsobili pri doprave, prípadne Vám prišiel iný produkt ako ste si objednali, nepoužitý tovar odošlite späť do 14 dní. Spolu s tovarom môžete priložiť vyplnený formulár pre odstúpenie od zmluvy. Poprosíme Vás o kontaktovanie telefonicky na čísle: 0910 541 799 alebo e-mailom: objednavky@sanade.sk . Za vzniknuté nepríjemnosti sa ešte raz ospravedlňujeme a sme presvedčený že situáciu vyriešime k Vašej spokojnosti. 

Ako môžem vymeniť tovar?

Výmena tovaru funguje formou vrátenia tovaru, vrátenia platby a následným vytvorením novej objednávky. V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte telefonicky na čísle: 0910 541 799 alebo e-mailom: objednavky@sanade.sk . 

Časté otázkyZľavy

Ako môžem si môžem uplatniť zľavový kód?

Postup kde zadať zľavový kód nájdete tu: 

Nefunguje mi zľavový kód!

V prípade že výrobok spĺňa všetky kritériá potrebné pre uplatnenie zľavy a stále nefunguje, kontaktujte nás telefonicky: 0910 541 799 alebo e-mailomobjednavky@sanade.sk .

Ako získam zľavu z newslettera?

10% Zľava za newsletter platí na všetok nezľavnený tovar na stránke. Medzi časté otázky patrí či je túto zľavu možné kombinovať s inými zľavovými kódmi – nie, zľavu nie je možné kombinovať s inými zľavovými kódmi. Zľava sa uplatnuje na celý košík.

Môj účet

Ako si vytvorím účet?

Pre vytvorenie účtu kliknite v pravom hornom rohu na ‘‘Môj účet‘‘, zadajte registračný e-mail. Na uvedený registračný e-mail Vám prídu údaje k nastaveniu hesla.

Ako sa prihlásim na svoj účet?

Ak už máte vytvorený svoj účet na sanade.sk kliknite na ‘‘Môj účet‘‘. Napíšte Vaše prihlasovacie meno a zvolené heslo.

Zabudol som heslo

Nástenka účtu

Na nástenke účtu si môžete prezrieť svoje nedávne objednávky, upraviť fakturačné a doručovacie adresy a zmeniť svoje heslo a osobné informácie.

Objednávky

Tu si môžete pozrieť Vaše objednávky

Na stiahnutie

Tu si môžete stiahnuť produkty na stiahnutie

Adresy

Na stránke adresy môžete pridať a upraviť Vaše dodacie a fakturačné adresy

Detaily účtu

V detailoch účtu môžete upraviť svoje osobné údaje a zmeniť si heslo

Odhlásenie z účtu

Pre odhlásenie z Vášho účtu iba kliknite na ‘‘Odhlásiť‘‘